KLANTENSERVICE

Hallo, hoe kunnen wij u helpen?

Als je vraag niet wordt beantwoord neem dan contact met ons op via het formulier

FAQ

Retourneren en Ruilen

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen retourneren of ruilen.*

Log eenvoudig in op je account met hetzelfde e-mailadres waarmee je je bestelling hebt geplaatst en klik hier om het proces te starten. Wil je een artikel ruilen? Neem dan direct contact met ons op voor hulp.

Belangrijk:

  • De zelfservice-optie voor retourneren is alleen beschikbaar gedurende de eerste 14 dagen. Na deze periode kun je contact met ons opnemen voor verdere ondersteuning.
Waar blijft mijn terugbetaling?

Je terugbetaling wordt verwerkt via de oorspronkelijke betaalmethode die je voor je aankoop hebt gebruikt.

Houd er rekening mee dat het tot 14 dagen kan duren voordat de terugbetaling is voltooid.

Waar is mijn bestelling?

Klik hier om de bestelstatus te bekijken.

Waar is mijn retour?

Zodra je retour is verwerkt in ons magazijn, ontvang je een e-mail ter bevestiging van de annulering.

Heb je deze e-mail niet binnen 14 dagen ontvangen? Neem dan contact met ons op met je bestelnummer, en ons team helpt je graag verder.

Ik mis artikelen in mijn bestelling

Als er een artikel ontbreekt in je bestelling, controleer dan je verzendbevestiging om te zien of er artikelen als uitverkocht zijn gemarkeerd. Je wordt niet belast voor geannuleerde artikelen.

Heb je producten besteld van externe merken? Deze worden in een apart pakket geleverd.

Ontbreken er artikelen die niet zijn geannuleerd? Neem dan contact met ons op met je bestelgegevens, zodat we je kunnen helpen.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen

Stuur het beschadigde artikel naar ons terug, en we zullen het aankoopbedrag terugbetalen via de oorspronkelijke betaalmethode. Er worden geen kosten in rekening gebracht voor retourzendingen van beschadigde artikelen.

Ik wil mijn bestelling annuleren

We verwerken je bestelling snel, waardoor wijzigingen niet meer mogelijk zijn zodra deze is bevestigd. Dit geldt ook voor het aanpassen van het afleveradres of de verzendoptie.

Je kunt mogelijk wijzigingen aanbrengen via de bezorgdienst of de bestelling annuleren en een nieuwe plaatsen. Er is een korte periode waarin annuleren mogelijk is na bevestiging.

Om dit te controleren, log in op Mijn Account en ga naar Mijn Aankopen onder Online Bestellingen. Als de knop ‘Bestelling Annuleren’ beschikbaar is, kun je deze selecteren om de bestelling te annuleren. Is de knop niet zichtbaar? Dan wordt je bestelling al verwerkt en kan deze niet meer geannuleerd worden.